ELMALI BİSKÜVİ

Merhabalarrr.Biliyorum son zamanlarda blogumuçok fazla güncelleyemiyorum.Hepinizden özür dilerim.Ama çok güzel bir tarifle geldim.Hem yapımı...

Merhabalarrr.Biliyorum son zamanlarda blogumuçok fazla güncelleyemiyorum.Hepinizden özür dilerim.Ama çok güzel bir tarifle geldim.Hem yapımı kolay hem de çok ama çok lezzetli bir tarif.Tarif sevgili arkadaşım'Selda'nın Mutfak Defteri'nden.Çok teşekkür ederim Seldacım.




Malzemeler:

*1 paket Eti burçak bisküvi (evde pötibör bisküvi vardı onu kullandım)
*2 adet yumurta
*2 adetelma
*1 su bardağı un
*Yarım su bardağı tozşeker
*1 kahve fincanı sıvı yağ
*1 kahve fincanı süt
*Kırık fındık veya ceviz
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*Tarçın
.
Yapılışı:

1)Bisküvileri kare ısıya dayanıklı bir kabın içine diziyoruz.Elmaları soyuyoruz ve ince ince dilimliyoruz.Bisküvilerin üzerine elmaları diziyoruz.Tarçın ve kırık fındıkları serpiyoruz.
2)Diğer tarafta bir kabın içine yumurtaları kırıyoruz ve çırpıyoruz.Sırasıyla süt,sıvı yağ ve toz şekeri ilave edip çırpmaya devam ediyoruz.Elediğimiz un,kabartma tozu ve vanilyayı karışıma ekliyoruz ve çırpmaya devam ediyoruz.
3)Bisküvi ve elmaların üzerine kek karışımını döküyoruz.170 derecede önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.İlk sıcaklığı geçince ister bıçakla kesiyoruz ya da yuvarlak kalıpla kesiyoruz.Üzerine pudra şekeri ekleyerek servis yapıyoruz.

                                                                       Afiyet olsun:)


Daha Fazla Lezzet

Tatlı Kurabiyeler 2276152029426627972

Yorum Gönder

emo-but-icon

ARA-BUL-PAYLAŞ

Translate

INSTAGRAMDAYIZ

BİZE KATILIN..

Popüler Yayınlar

Blog Arşivi

item